Nagy segítség a mockup a nyomdai anyagok tervezésében is

Amikor nyomtatott anyagok készítésére kerül a sor, sokan állnak tanácstalanul a kihívás előtt, hogy miként is fogjanak hozzá a tervezéshez. Ilyen esetekben hathatós segítséget nyújthat néhány okos mockup, melyekkel nem csak egyszerűen lehet dolgozni, de arról is képet adnak, hogy miként érdemes összeállítani ezeket a kiadványokat. De mi is valójában a mockup és hogyan kell

Tovább olvasom >>>

Nyomdai fogalmak, amelyekkel jó tisztában lenni

Ha nyomdai munkálatokról van szó, tájékozódás közben könnyű elveszni a különböző, ismeretlen fogalmak, mértékegységek és eljárások útvesztőjében. Ezeket a kifejezéseket viszont érdemes ismerni, hiszen hatékony segítséget nyújthatnak a tervezés és az árajánlat kérése során is. Az olyan apróságok, mint a papír súlya, vagy a felületnemesítés módja meghatározzák az elkészült nyomtatvány arculatát és minőségét. Ezek ismeretének

Tovább olvasom >>>

Ezeket a hibákat kerülje el nyomtatott reklámanyagaiban

Arról már számtalan cikk született – többek között a mi blogunkon is –, hogy miként tervezhet hatékonyan működő reklámanyagokat. Ám ezek a tanácsok akkor válhatnak csak igazán hatékonnyá, ha górcső alá vesszük azokat a hibákat is, amelyeket mások elkövetnek. Ha megismerjük ezeket a buktatókat, gyerekjáték lesz elkerülni őket. Mind a grafikai anyagokban, mind a szövegekben

Tovább olvasom >>>
doboz

Ragadja meg vásárlói figyelmét egyedi csomagolással

A termékekhez járó dobozok gyakran nem kapnak akkora figyelmet még a forgalmazók részéről sem, pedig hatékonyabb eszközök, mint amilyennek első ránézésre tűnnének. Egy jó doboz remek első benyomást tehet a vevőre, ami kulcsfontosságú, ha sikeres eladást szeretnénk zárni. Nem érdemes tehát elodázni a megfelelő csomagolás elkészítését. A dobozok sokat elárulnak a cégről, amelynek a kezéből

Tovább olvasom >>>
irattartó mappa

Így tervezhet hatékonyan irattartó mappát

Arról már készítettünk összeállítást, hogy mi mindenre használható egy irattartó mappa. Amellett, hogy praktikus eszköz az irodában, remek reklámhordozó is válhat belőle. Ám mielőtt belevágna a lázas tervezésbe, érdemes azzal is tisztában lenni, hogy hogyan alakíthat belőle igazán jó és egyben esztétikus hirdetési felületet anélkül, hogy a funkció kárba veszne. Nem győzzük hangsúlyozni, hogy olyan

Tovább olvasom >>>
papírtekercs

Papírtípusok – így érdemes felhasználni a különböző fajtákat

Kétségtelen, hogy a papír kiválasztásakor könnyen összezavarodhat a rengeteg különböző felület, tömeg és mintázat között. Nehéz eldönteni, hogy arra célra, amire Ön szánja, melyik lenne a legalkalmasabb. Ráadásul a díszes darabok láttán meglehetősen nagy a kockázata, hogy elcsábuljon és ez a praktikum rovására mehet. Ezért most összeállítottunk egy segédletet, ami irányt mutathat ebben a kérdésben.

Tovább olvasom >>>

Az egyedileg nyomtatott füzet megkönnyíti a munkát

Egy irodában kétségtelen, hogy számtalan feljegyzés készül a munka során. Ezt az esetek túlnyomó többségében különböző cetlikre írjuk fel, amelyek aztán könnyedén elkeverednek a nap folyamán a nyüzsgésben. Erre, de még számos más problémára is megoldást jelenthet az, ha rendelkezésre áll egy irka vagy egy füzet, ami nem csak a munkát segíti, de kiváló reklámhordozó

Tovább olvasom >>>

Az interaktív nyomtatott reklám új lendületet ad a hirdetéseknek

Korábban is foglalkoztunk már a kérdéssel, hogy a nyomtatott reklámok ideje lejárt-e már. Kétségtelen, hogy a különböző reklámanyagok és azok felhasználása az évek során sokat változott, a jövőben pedig még többet fog. A digitális hirdetések mostanra hatalmas teret tudhatnak a magukénak. Ám nyomtatott anyagokkal együtt használva még hatékonyabb lehet a marketing. Az interaktív promóciós nyomtatványok

Tovább olvasom >>>

A levélpapír stílusos és hatásos reklámhordozó

A mai kor embere számára a levélpapír amolyan régies, elavult formaságnak tűnhet. Ezért sokan nem is fecsérelnek rá időt, pedig jelentős mértékben hozzájárulhat a cégről kialakított képhez. Egy igényesen megtervezett levélpapírt kellemes kézbe venni, ezáltal sokkal jobb benyomást tehetünk vele arra, aki az üzenetet olvasni fogja. Ahhoz, hogy egy levélpapír hatékonyan vigye jó hírét egy

Tovább olvasom >>>

Nyomdai ajánlatkérés a legegyszerűbben, leggyorsabban.

Kényelmesen és gyorsan.

Csak a legszükségesebb paraméterek bekérésével.