5 tudnivaló a tökéletes szórólap tervezéséhez

A kis- és középvállalkozások egyik leginkább kedvelt marketingeszköze napjainkban is a szórólapozás. Sikere évtizedek óta töretlen. Nem véletlenül. A jó szórólap amellett, hogy olcsó módja a promóciónak, bizonyítottan hozzájárul vállalkozásunk fellendítéséhez. És hogy mitől működik az analóg reklám eme formája igazán jól?

Az alábbi írásban öt pontba gyűjtve mutatjuk meg Önnek, milyen az igazán hatékony, napjaink rohanó világában is működőképes szórólap!

Működik-e még a szórólap?

Sokak szerint a szórólapok ideje lejárt. Azok, akik így gondolják, arra hivatkoznak, hogy a színes papírok az online marketing térnyerésének köszönhetően kevésbé hatékony módszert jelentenek, mint egy évtizeddel ezelőtt. Ők azonban nem is állhatnának távolabb a valóságtól.

A szórólapok aktivitási rátája különböző kutatások szerint legalább annyira erős, mint néhány évvel ezelőtt, és az igazán kreatív szórólapok esetében nem ritka az 5% körüli célteljesítés sem, ami marketingaktivitási ráta esetében egyáltalán nem jelent rossz teljesítményt. Sőt! Ahhoz azonban, hogy az általunk készített szórólap megfelelően működjön, érdemes elkészítése során néhány dologra odafigyelni.

1. A célközönség megfelelő megszólítása

A tökéletes szórólap elkészítése előtt fontos, hogy ismerjük saját célközönségünket. Kikhez szeretnénk eljuttatni vállalkozásunk hírét? Mit szeretnénk elérni a szórólapok gyártásával, mi a pontos célunk és üzenetünk? Ezek ismeretében dönthetjük el, milyen nyelvezetet használjunk, és milyen legyen a reklámanyag vizuális megjelenése.

Sokan úgy gondolják, hogy a szórólap nehezen targetálható reklámhordozó, azonban ez egyáltalán nem igaz. A megfelelő megjelenés és a terjesztés módjának helyes megválasztása tökéletesen lehetővé teszi azt, hogy üzenetünket eljuttassuk az általunk választott célközönség tagjaihoz.

2. Terjesztés

Mielőtt belefognánk a tervezési fázisba, célközönségünk ismeretében érdemes meghatároznunk szórólapjaink terjesztési módját is, hiszen attól függően, hogy postaládába dobott vagy utcán osztogatott szóróanyagról beszélünk, különböző kritériumok szerint kell gondolkodnunk.

Mindkét esetben különböző méretű, különböző anyagú, és nem utolsó sorban, különböző mennyiségű szórólapra lehet szükségünk. Az utcai terjesztés esetében érdemes figyelemfelkeltőbb külsőt tervezni, a postaládába dobott szórólapok esetében pedig célszerűbb lehet a letisztultabb külsőre törekedni.

3. Esztétika

Az első benyomás rendkívül fontos. Minél érdekesebb, meghökkentőbb, valamint esztétikusabb egy szórólap megjelenése, annál csábítóbb a potenciális fogyasztók és ügyfelek számára. A tervezés során arra is oda kell figyelnünk, hogy reklámanyagunk ne legyen túl zsúfolt, és megfelelő legyen a szöveges és grafikus elemek elrendezése.

Éppen ezért reklámanyagaink vizuális megjelenését érdemes tapasztalt, a szakmájában jártas grafikusra bíznunk. A megfelelő szakember továbbá azért is fontos, mert egy jó grafikus tisztában van a nyomdai szabványokkal, ebből kifolyólag tudja, milyen méretű és minőségű anyagokkal kell dolgoznia ahhoz, hogy megalkossa a vállalkozásunk számára tökéletes szóróanyagot.

4. Jó anyagminőség

Az igazán igényes szórólap elkészítéséhez mindenképp érdemes minőségi nyomdapapírt választanunk, hiszen a reklámhordozók eme fajtája rendkívül sérülékeny. A szállítás, az osztogatás, a postaládába történő bedobálás, az összehajtogatás mind-mind olyan tényezők, melyek rossz minőségű papír vagy nyomdai munka esetén könnyedén tönkretehetik szórólapjainkat, és így esélyes, hogy üzenetünk nem jut el megfelelő formában leendő vásárlóinkhoz és ügyfeleinkhez.

5. A tökéletes nyomda kiválasztása

Az igazán jó anyagminőség és hibátlan munka érdekében a legfontosabb a megfelelő nyomda kiválasztása, ahol szórólapjainkat nem csupán elegendő szakmai tudással és hozzáértéssel, de megfelelő odaadással is készítik el.

Fontos, hogy semmiképp se hagyjuk, hogy csupán az ár befolyásolja döntésünket! Mindenki szeret spórolni, azonban néha a túlzottan olcsó megoldások többet árthatnak cégünk arculatának, mint amennyit használnak. Mielőtt kiválasztanánk a számunkra megfelelő nyomdát, érdemes megtekintenünk korábbi referenciamunkáikat, prototípust készíttetni az általunk vitt grafikai anyagokból, és megbizonyosodni arról, hogy pénzünkért cserébe valóban a nekünk megfelelő minőségű szórólapokat kapjuk.

Ha a tökéletes megoldásra vágyik szórólapjai kivitelezését illetően, jó helyen jár, nem kell tovább keresnie! Nyomdánk hosszú évek tapasztalataival áll az Ön és vállalkozása rendelkezésére, legyen szó bármilyen reklámanyag, vagy egyéb kiadvány tervezéséről, illetve kivitelezéséről!

T. cím ! Kérdéseikre válaszolva: Önökre internetes kereséssel találtam, és választásom azért esett Önökre, mert Önök voltak a legolcsóbbak, gyorsan kaptam visszajelzést megkeresésemre, nem kellett elmagyaráznom mit kérek ami számomra nagy hozzáértésről , tapasztalatról tanúskodott.Zavaró volt, hogy nem derült ki a leveleinkből, hogy mi a nyomda pontos neve, címe. De nagyon gyorsan, elkészült a megrendelt anyag.Rugalmasak voltak az átvétellel kapcsolatban, úgy hogy mindent egybevetve nagyon meg voltam elégedve a szolgáltatással. Szívesen dolgozom Önökkel a jövőben is. Üdvözlettel: Czirják Mária

Nagyon örülünk, hogy találtunk végre egy olyan nyomdát, aki maximálisan komolyan veszi a megrendelő igényeit és gyorsan, pontosan, korrekt áron végzi munkáját. 🙂 Beliczay P. Anita

További olvasnivalók

Nyomdai ajánlatkérés a legegyszerűbben, leggyorsabban.

Kényelmesen és gyorsan.

Csak a legszükségesebb paraméterek bekérésével.

Ezek is érdekelhetik:

SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Várjon egy percet!
Megtalálta amit keresett?
Kérem mondja el nekünk a lenti rövid kérdőíven!
Sikerült választani?
Megrendelés lent
ÖNNEK MÁR VAN KEDVEZMÉNYE?
A nyilvántartásunk szerint az Ön előző rendelése alapján kedvezményt kaphat akár ebből a kiadványból is.
A részleteket az ofszetnyomda.hu/legyen-a-torzsvasarlonk/ oldalon tudja elolvasni.
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Akár 30% is lehet egyes rendeléseknél.*
*A kedvezmény a következő rendelésből kerül jóváírásra, ami az új rendelés 30%-a is lehet.
Árajánlatot szeretne kérni?
Ha nyomdai árajánlatot szeretne kérni egyszerű, gyors és könnyen használható felületen, akkor próbálja ki az ajánlatkérő chatrobotunkat, amivel pár perc alatt elkészítheti az ajánlatkérését!
Ez a vonat elment...
Ez az ajánlat legalább 2 hónapos. Frissíteni szükséges!
Rendelést csak az ajánlat frissítése után tud leadni.
A frissítés nem feltétlenül jelent új árakat, csak az ajánlat felülvizsgálatát a piaci változások függvényében.
...vagy mégse...?
Árajánlatot szeretne kérni?
Ha nyomdai árajánlatot szeretne kérni egyszerű, gyors és felhasználóbarát felületen, akkor próbálja ki az ajánlatkérő űrlapunkat, amit pár perc alatt ki tud tölteni!