Az interaktív nyomtatott reklám új lendületet ad a hirdetéseknek

Korábban is foglalkoztunk már a kérdéssel, hogy a nyomtatott reklámok ideje lejárt-e már.

Kétségtelen, hogy a különböző reklámanyagok és azok felhasználása az évek során sokat változott, a jövőben pedig még többet fog. A digitális hirdetések mostanra hatalmas teret tudhatnak a magukénak. Ám nyomtatott anyagokkal együtt használva még hatékonyabb lehet a marketing.

Az interaktív promóciós nyomtatványok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. Ezek a típusú nyomtatványok a lehető legváltozatosabb módon szórakoztatják mindazokat, akik találkoznak vele. Emellett remekül alkalmasak arra, hogy a digitális és a nyomtatott hirdetéseket ötvözzük például QR-kódok vagy kiterjesztett valóság segítségével.

Hogy néz ki a gyakorlatban egy interaktív reklám?

Mindenek előtt érdemes tudni, hogy az ilyen típusú nyomtatványok között is megkülönböztetünk digitális és hagyományos verziót. Amennyiben az interakció valamilyen elektronikus eszköz, például okostelefon vagy táblagép segítségével jön létre, akkor digitális, míg ha ezekre nincs szükség, akkor hagyományos típusról beszélünk.

Az előbbi típusba tartoznak azok a példányok, amelyek valóban kölcsönhatásba lépnek az őket körülvevő környezettel. Ilyen lehet például a színét változtató kép vagy egy olyan papír, amit illatosítottak mintával. Ezeket az egyszerűbb típusokat már ismerheti, hiszen előszeretettel alkalmazzák őket katalógusokban és magazinokban.

Ennél jóval bonyolultabbak azok a reklámok, amelyek applikációk segítségével, digitálisan válnak izgalmassá. Ezeknek a többségéhez külön applikáció létezik, amely kiterjesztett valóságot hoz létre a hirdetéssel, például úgy, hogy a képen lévő autó elindul vagy különböző tárgyakat jelenít meg a képernyőn a valós közegbe helyezve.

Így használhatóak hatékonyan az interaktív kampányok

A hagyományos hirdetésekhez hasonlóan ebben az esetben is fontos az, hogy az elkészült anyag – amellett, hogy interaktív – felhívja magára a figyelmet. Egy QR-kód elhelyezése önmagában kevés ahhoz, hogy felkeltse az érdeklődést az olvasóban, ezért lényeges, hogy esztétikus, tekintetet vonzó összképet alkosson a végeredmény.

Mivel egy ilyen típusú reklám önmagában is informatív és beszédes, fontos az, hogy a többi tényezővel, mint a headline és a szövegezés ne essen túlzásba. A szöveg legyen lényegre törő és minimalista, a cím pedig akkor jó, ha felébreszti az olvasó kíváncsiságát. Ilyen lehet az, ha például megoldást kínál egy problémára, vagy feltesz egy sokakat foglalkoztató kérdést.

A szövegben elengedhetetlen az, hogy az érdeklődőt tájékoztassa arról, hogy mit csináljon a kezébe adott eszközzel. Egyszerűbb fogásoknál elég ezt egy mondatban elárulni, mint például „Dörzsölje meg!”, vagy „Nyomja meg a gombot!”, ám ha összetettebb a felhasználás, mindig legyen leírás arról, hogy hogyan kell használnia a terméket.

Hol alkalmazhatóak az interakciók?

Ha röviden akarnánk válaszolni erre a kérdésre, azt mondanánk bárhol.

A legnépszerűbb felhasználási területeket egyébként a plakátok és magazinok jelentik, hiszen így könnyedén juthat el az információ tömegekhez. Ez akkor jó megoldás, ha egy új termékre vagy szolgáltatásra szeretné felhívni a figyelmet.

Tévedés azonban azt gondolni, hogy a saját kiadványaiban ne lehetne hatékonyan alkalmazni őket. Egy katalógusban vagy akár meghívón elhelyezve izgalmas és figyelemfelkeltő lehet egy ilyen megoldás, amivel még inkább ösztönözheti az érdeklődőket arra, hogy kapcsolatba lépjenek önnel és a cégével a későbbiekben is.

Könyvek lapjain leginkább a virtuális interakciók azok, amelyek jól működhetnek. Képezhet például klikkelhető oldalt kiterjesztett valóság vagy QR-kód segítségével. Ez vezethet weboldalra, egy alkalmazásra, vagy akár egy videóra, ami kiegészíti mindazt, ami a papíron olvasható.

Az interaktív hirdetések szórakoztató formáját kínálják a kampányoknak, amelyekkel könnyedén megragadhatja az érdeklődést. Egy ilyen reklám ráadásul azt sugallja a vevő felé, hogy nem spórol az idejével és az energiájával abban a kérdésben, hogy valami izgalmasat kínáljon a számára.

Ezzel a bizalom is is nőhet vállalkozása irányába.

Kiválló emberekből álló kiválló csapat! Gyors, pontos, megbizható és végül de nem utolsó sorban, mindig a legkedvezőbb árakat ajánlják ! Tengermély Tisztelettel: Lukács Linda Juhász Trade Kft.

Cégünk eddigi rövidke múltjában az első olyan partner a Zsoli Bt., aki betartotta amit ígért, gyorsan adott árajánlatot, nem jöttek közbe “előre nem látható költségek” és amit megígért, amikorra megígérte, azt el is végezte. Ezúton is köszönöm, tisztességes partnerek, legközelebb is hozzájuk fordulok. MihályiExpressz

További olvasnivalók

Szabványos méretek

A nyomdai gyakorlatban a legtöbbször kétféle papírral találkozhatunk, attól függően, hogy milyen nyomógépen, milyen technológiával dolgozzuk fel: íves, és tekercses formában.

A legjellemzőbb szabványos papírméretek az A és B fősorozatba tartoznak.

Tovább olvasom »

Íves ofszetnyomás

A nyomdaipar egyik legelterjedtebb technikája. Jelentése: átmásolás, áthelyezés. A nyomat a nyomólemezről egy gumikendőre, arról a papírra vagy más nyomathordozóra

Tovább olvasom »

Gyorsrendelés

…mert az idő pénz! Ezen az oldalon lehetősége van megrendelni a leggyakoribb, legegyszerűbb nyomdai kiadványokat. Olyan paraméterű kiadványok kerülnek ide,

Tovább olvasom »

Nyomdai ajánlatkérés a legegyszerűbben, leggyorsabban.

Kényelmesen és gyorsan.

Csak a legszükségesebb paraméterek bekérésével.

Ezek is érdekelhetik:

SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Várjon egy percet!
Megtalálta amit keresett?
Kérem mondja el nekünk a lenti rövid kérdőíven!
Sikerült választani?
Megrendelés lent
ÖNNEK MÁR VAN KEDVEZMÉNYE?
A nyilvántartásunk szerint az Ön előző rendelése alapján kedvezményt kaphat akár ebből a kiadványból is.
A részleteket az ofszetnyomda.hu/legyen-a-torzsvasarlonk/ oldalon tudja elolvasni.
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Akár 30% is lehet egyes rendeléseknél.*
*A kedvezmény a következő rendelésből kerül jóváírásra, ami az új rendelés 30%-a is lehet.
Árajánlatot szeretne kérni?
Ha nyomdai árajánlatot szeretne kérni egyszerű, gyors és könnyen használható felületen, akkor próbálja ki az ajánlatkérő chatrobotunkat, amivel pár perc alatt elkészítheti az ajánlatkérését!
Ez a vonat elment...
Ez az ajánlat legalább 2 hónapos. Frissíteni szükséges!
Rendelést csak az ajánlat frissítése után tud leadni.
A frissítés nem feltétlenül jelent új árakat, csak az ajánlat felülvizsgálatát a piaci változások függvényében.
...vagy mégse...?
Árajánlatot szeretne kérni?
Ha nyomdai árajánlatot szeretne kérni egyszerű, gyors és felhasználóbarát felületen, akkor próbálja ki az ajánlatkérő űrlapunkat, amit pár perc alatt ki tud tölteni!