A papír alapú meghívók élnek és virulnak

Talán Ön is azt gondolja, hogy egyszerűbb lenne egy Facebookos eseménymeghívót szétküldenie, de ez nem így van. Egykor nagy újdonságot jelentett ez a forma, mára azonban már sokat veszített a komolyságából. Pláne üzleti körökben.

A felhasználók nagy része inkább csak szigorúan magánéleti programokat szervez ilyen formán, például így jelentkeznek egy túrára, vagy egy sportnapra. Komoly üzleti célokra marad tehát a print alapú meghívó, mint a legjobb megoldás.

A meghívó legfontosabb tartalmi elemei:

  • a meghívó szó
  • az alkalom pontos megnevezése, a rendezvény műfaja (pl. vacsora, fogadás, tréning, konferencia)
  • a meghívó cég egyértelmű megnevezése (akár csak egy logó)
  • extra figyelmesség, ha név szerint szerepel rajta a meghívott neve, mert így sokkal személyesebbnek hat
  • legyen szó a pontos kezdési, és befejezési időpontról
  • a meghívottak a részletes programnak is szoktak örülni
  • annak jelzése, hogy a meghívás hány főre szól, és hogy vihet-e az illető partnert magával
  • a helyszín megadása (a mini térkép feldobja a meghívót), és megközelítése
  • a pontos időtartam (jelezze, ha késés esetén nem, vagy másképpen lehet bejutni a helyszínre)
  • információ arról, hogy az alkalom ingyenes, vagy fizetős-e, és hogyan lehet kiegyenlíteni az összeget
  • a legfontosabb előnyök, amelyeket a résztvevő bezsebelhet
  • a kapcsolattartó neve, elérhetősége (e-mail, telefonszám)
  • esetleg a dress-code
  • létszámkorlát (ha van)
  • a válaszadás módja (meddig lehet jelentkezni, és milyen formában)

Azt szokták mondani, hogy a postai úton kézbesített meghívók nem olyan hatékonyak, de a helyzet az, hogy ezen lehet segíteni apró trükkökkel.

Két tipp:

  • a meghívóra kerüljön egy űrlap QR-kódja, ahol az esetleges további részletek mellett a meghívott azt is tudja jelezni, hogy részt kíván-e venni az eseményen
  • a grafika igazodjon a mai modern kor igényeihez (no és persze a mozgassa meg a célcsoport fantáziáját), így biztosan felkelti az érdeklődést

Célcsoporthoz illessze a meghívót

A meghívó egyik fő célja az érdeklődésfelkeltés, éppen ezért ahhoz a célcsoporthoz kell idomítani a mondandót, akinek majd szól a meghívó. Szerencsére ehhez már nagyon szép és kreatív tipográfiai, és grafikai megoldások állnak a rendelkezésére.

Arra is gondoljon, hogy esetleg nem mindenki akar, vagy tud majd részt venni az eseményen. Számukra legyenek feltüntetve a cég elérhetőségei, amelyeken akármikor tájékozódhatnak a márka termékei, és szolgáltatásai felől.

Tipp: a meghívó túloldalán hirdessen egy akciót. Ez egyfajta upsell, hiszen olyan megrendelői is lehetnek, akik egyébként nem válaszolnak igennel a meghívásra.

Tanácsok a meghívók nyomtatásához

Amikor elkészül a meghívó tervezete, nézze át friss szemmel, és figyeljen arra, hogy vajon milyen első benyomást szerezhetnek a meghívottak.

Törekedjen az egyediségre. Gondoljon csak bele, a célcsoportja egy adott időpontra akár több meghívást is kaphat. Ezért nem mindegy, hogy mennyire próbálja a meghívottak,  az esetleges résztvevői számára vonzóvá tenni a rendezvényét. Ha nem ért a tervezéshez, alkalmazzon egy jó grafikust.

Amennyiben csak néhány meghívóra van szüksége, akkor digitális gyártás lesz a gazdaságosabb. Így akár egyedi megszemélyesítést, megszólítást is kaphat minden egyes meghívottja.  A digitális nyomtatás eljárása kb. 250 db-ig gazdaságos. A fekete vagy 4 szín nyomtatásához a legideálisabb.

Az ofszet nyomtatás több száz példánytól éri meg jobban, ekkortól számít gazdaságosnak. Az előre kikevert színekhez is ez ajánlott, függetlenül a példányszámtól.

Bármelyiket is választja azonban, a minőség mindkét nyomtatás esetén azonos.

Az ajánlott meghívó méretek:

  • LA4: 210 x 99 mm
  • A5: 148x 210 mm
  • A6: 105x 148mm

Tipp: vegye figyelembe, hogy a nyomtatás nem a végső méretre, hanem a nyomdai ívekre történik, ezért át kell gondolni, hogyan a leggazdaságosabb a meghívó oldalak mérete.

Meghívó rendelésekor ezeket az adatokat adja le a nyomdának:

  • a munka elnevezése
  • pontos példányszám
  • a meghívó kész mérete (esetleg hajtott méret) mm-ben megadva
  • a színek száma
  • a papír meghatározása (műnyomó papír, ofszet papír, kreatív papír)
  • a papír vastagsága
  • kötés módja, kötészeti eljárás (pl. bigeles, hajtás)

A munkát nyomdakész PDF-ben várjuk. Ha Önnek Word-fájlban van meg, akkor abból egy grafikus tudja elkészíteni a megfelelő állományt.

Kíváncsi, hogy a leadásnál milyen hibákat szoktak elkövetni mások? Itt írtunk róla!

T. Huszár Úr! Maximálisan elégedett voltam a szolgáltatásokkal, a minőségi kivitelezési munkával. Egy lépést sem kellett tennem és rövid időn belül a pontosan leegyeztetett, megálmodott munka már nálam is volt. Az árakat kedvezőnek találom és remélem tarthatók is lesznek. Szóval köszönet érte. Én idén is Önöket választom! Üdvözlettel: dr. Szabady Norbert

Pár évvel ezelőtt képeslapot készíttettem, és a nyomdakeresés során bukkantam az Ofszetnyomdára. Bár akkor nem itt nyomtattattam a képeslapokat, de a marketing elért, hiszen a kapcsolati lehetőséget Huszár Csaba jó használja. Az eltelt időben figyelemmel követtem a nyomda ajánlatait, és a legutóbbi névjegy-akciót kihasználtam. Az eredmény nagyon jó lett. Éppen nem volt szükségem névjegyre, mivel az előző akcióról lecsúsztam és máshol csináltattam meg akkor, de érdekelt a nyomda és az eredmény, ezért most kihasználtam a lehetőséget. K.Gy.

További olvasnivalók

Nyomdai ajánlatkérés a legegyszerűbben, leggyorsabban.

Kényelmesen és gyorsan.

Csak a legszükségesebb paraméterek bekérésével.

Ezek is érdekelhetik:

Gyorsrendelés

…mert az idő pénz! Ezen az oldalon lehetősége van megrendelni a leggyakoribb, legegyszerűbb nyomdai kiadványokat. Olyan paraméterű kiadványok kerülnek ide, amelyekből a legtöbb rendelés érkezik.

Elolvasom »
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Várjon egy percet!
Megtalálta amit keresett?
Kérem mondja el nekünk a lenti rövid kérdőíven!
Sikerült választani?
Megrendelés lent
ÖNNEK MÁR VAN KEDVEZMÉNYE?
A nyilvántartásunk szerint az Ön előző rendelése alapján kedvezményt kaphat akár ebből a kiadványból is.
A részleteket az ofszetnyomda.hu/legyen-a-torzsvasarlonk/ oldalon tudja elolvasni.
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Akár 30% is lehet egyes rendeléseknél.*
*A kedvezmény a következő rendelésből kerül jóváírásra, ami az új rendelés 30%-a is lehet.
Árajánlatot szeretne kérni?
Ha nyomdai árajánlatot szeretne kérni egyszerű, gyors és könnyen használható felületen, akkor próbálja ki az ajánlatkérő chatrobotunkat, amivel pár perc alatt elkészítheti az ajánlatkérését!
Ez a vonat elment...
Ez az ajánlat legalább 2 hónapos. Frissíteni szükséges!
Rendelést csak az ajánlat frissítése után tud leadni.
A frissítés nem feltétlenül jelent új árakat, csak az ajánlat felülvizsgálatát a piaci változások függvényében.
...vagy mégse...?
Árajánlatot szeretne kérni?
Ha nyomdai árajánlatot szeretne kérni egyszerű, gyors és felhasználóbarát felületen, akkor próbálja ki az ajánlatkérő űrlapunkat, amit pár perc alatt ki tud tölteni!