Hódítanak a céges magazinok

Eljött a nyomtatott szakmai magazinok ideje. S hogy miért mondjuk ezt? Ugyan a látszat az, hogy minden cég az online térben dübörög (szépítgetik a honlapjukat, gyártják a cikkeket a blogjukra, és ezerrel hírleveleznek), de pont ezért számít igazi kuriózumnak, ha egy vállalkozásnak szakmai magazinja is van.

A céges magazin előnyei:

  • kézbe lehet venni, finom nyomdaillata van, és az ügyfelek eszébe juttatja a régi szép időket. Igazi üdítő kivétel az információs zajban. Különösen szuper, ha a célcsoport a 30 feletti korosztályból kerül ki, akik még igazi papír alapú könyvekből tanultak, és gyakran vásárolnak napilapokat, magazinokat.
  • hihetetlenül nagy presztízsértéke van, így viszi a cég jó hírnevét, és szolgálja annak érdekeit (kedvet hoz a vásárláshoz). Brandet építhet vele.
  • értékes információkkal gazdagítja a nagyérdeműt, azaz növeli a szakértői státuszt (figyeljen rá, hogy releváns legyen, és a vállalkozás profiljába vágjon)
  • bárhol olvasható (azokhoz az ügyfelekhez is eljut, akik nem szeretnek számítógép előtt olvasni)
  • hosszú ideig képes lekötni az emberek figyelmét (ennek oka főként az, hogy a nyomtatott tartalmat az olvasók sokkal hitelesebbnek találják, mint a digitálisat)

Ön is szeretne egy saját nyomtatott magazint? Akkor kezdjünk is hozzá!

Álmodja meg a magazin:

  • dizájnját (áldozzon a jó minőségű grafikára és tipográfiára, és csakis jogtiszta képeket használjon)
  • stílusát ( illeszkedjen a már eddig kialakult képbe, lehet nagyon szakmai, vagy éppen lazább hangvételt megütő)
  • célcsoportját (amikor a tartalmat írja hozzá, lebegjen a szeme előtt az eddigi ügyfélköre)
  • témáját (pl. vállalattal kapcsolatos sajtóhírek, felhasználói élmények, újdonságok, felhasználással kapcsolatos tippek)
  • kiadási példányszámát (ennek növeléséhez készítsen előfizetői landing oldalt, honlapot, Facebook-oldalt is)
  • értékesítési módját (ingyenes magazin egy kiválasztott körnek, vagy csak előfizetők számára)
  • szerkesztőjét, szövegíróit (csakis kiváló szakembereket bízzon meg a feladattal)

Amit a hosszról tudnia kell

Sokan elkövetik azt a hibát, hogy egyből dupla számmal jelennek meg a piacon, de ezzel azt érik el, hogy az előfizetők csalódni fognak a következő, soványabb lapszámok terjedelmét illetően.

A mi tippünk az, hogy kezdjen egy normál terjedelemmel, és évente egy-két alkalommal adjon ki csak dupla számot.

Megjelenési gyakoriság

Mi a minimum negyedévente való megjelenést ajánljuk. Ennyi idő alatt már bőven megjelenik annyi releváns és új hír a szakmában, amelyre érdemes tartalommarketinget építeni.

Amennyiben egy nagy létszámú konferenciára, vagy tréningre települ ki a cégével, érdemes egy extra kiadvánnyal készülnie.

Ki legyen a tördelő, kiadványtervező?

Csak profi, megbízható szakemberekkel tárgyaljon, akik a szívüket-lelküket beleadják a munkába. Olyanokkal, akik nem a szakmai szlenget használják, és szót ért velük.

Tipp: a nyomdát már azzal is le tudja ellenőrizni, ha megtekinti az eddigi munkáit.

Ugyan most a külsős célközönségnek írt vállalati magazinról esett szó, de amennyiben nagyvállalata van, jó célt szolgálhat egy a belsős vállalati újság, mely kifejezetten az ott dolgozókat szólítja meg.

A belsős céges magazin segíti a dolgozókat abban, hogy naprakészen kövessék a vállalati eseményeket, és hogy lojálisak maradjanak a cég iránt.

Egy céges magazin esetében az alábbiakat kell átgondolnia (& ezeket az adatokat kéri a nyomda is):

  • példányszám (minél magasabb, annál kevesebb pénzbe kerül a kivitelezés)
  • méret (fekvő, vagy álló, B5, A4, A5, LA4/DL, A6, A7)
  • terjedelem (oldalszám; belív+borító)
  • borító papírja (matt műnyomó, fényes műnyomó)
  • borító nyomás, belív nyomás (színek száma)
  • felületkezelés a borítón (nincs, fényes fólia, matt fólia, matt fólia és UV formalakk)
  • belső lapok (belív) papírja

Céges magazint gyakorlatilag bármilyen cég készíttethet, de a minőségből még egy kis vállalkozás esetén sem szabad engedni.

Ha szeretné hirdetni a cég jó hírnevét, és népszerűsíteni termékeit, szolgáltatásait, egy céges magazinnal nagy sikert érhet el.

5 ***** kiszolgálás a megrendeléstől a technikai segítségen keresztül, a kiadott anyagig. Ingyenes kiszállítás, rugalmasság és tökéletes minőség. Nagyon ajánlott!! T. Zsolt

Kedves Csaba, én közvetlenül Önnek címezném e néhány sort. Egy messzemenőkig segítőkész, problémamegoldó, kedves embert ismertem meg Önben. Nyomdai szolgáltatásuk kiemelkedő minőségét és gyors munkájukat, korrektségüket tekintve én maximálisan meg vagyok elégedve a munkájukkal, profi csapatukkal. Önöknél végre tényleg azt tapasztaltam,hogy az ügyfél valóban fontos! Remélem, a jövőben is ilyenek maradnak 🙂 Üdvözlettel: Pintér Edina a Vizslanaptár szerkesztője

További olvasnivalók

Nyomdai ajánlatkérés a legegyszerűbben, leggyorsabban.

Kényelmesen és gyorsan.

Csak a legszükségesebb paraméterek bekérésével.

Ezek is érdekelhetik:

Plakátsuli

A plakát kitűnő reklámeszköz. Plakátnyomtatáson akkor gondolkodjon el, ha a rajta szereplő eseménynek, hírnek van ideje hatni. Azaz hetek, hónapok múlva sem veszti aktualitását. Természetesen

Elolvasom »
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Várjon egy percet!
Megtalálta amit keresett?
Kérem mondja el nekünk a lenti rövid kérdőíven!
Sikerült választani?
Megrendelés lent
ÖNNEK MÁR VAN KEDVEZMÉNYE?
A nyilvántartásunk szerint az Ön előző rendelése alapján kedvezményt kaphat akár ebből a kiadványból is.
A részleteket az ofszetnyomda.hu/legyen-a-torzsvasarlonk/ oldalon tudja elolvasni.
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Akár 30% is lehet egyes rendeléseknél.*
*A kedvezmény a következő rendelésből kerül jóváírásra, ami az új rendelés 30%-a is lehet.
Árajánlatot szeretne kérni?
Ha nyomdai árajánlatot szeretne kérni egyszerű, gyors és könnyen használható felületen, akkor próbálja ki az ajánlatkérő chatrobotunkat, amivel pár perc alatt elkészítheti az ajánlatkérését!
Ez a vonat elment...
Ez az ajánlat legalább 2 hónapos. Frissíteni szükséges!
Rendelést csak az ajánlat frissítése után tud leadni.
A frissítés nem feltétlenül jelent új árakat, csak az ajánlat felülvizsgálatát a piaci változások függvényében.
...vagy mégse...?
Árajánlatot szeretne kérni?
Ha nyomdai árajánlatot szeretne kérni egyszerű, gyors és felhasználóbarát felületen, akkor próbálja ki az ajánlatkérő űrlapunkat, amit pár perc alatt ki tud tölteni!