A prospektus mágnesként vonzza önhöz a vevőket

Szeretné, ha a prospektusát szívesen lapoznák az emberek, és nem dobnák egy másodpercnyi kitüntetett figyelem után a kukába? Akkor a tervezésénél törekedjen az alábbiakra, és nyert ügye lesz.

Ugyan a digitális kiadványok korszakát éljük, de egy cég sikeréhez sokat hozzátesznek a nyomtatott kiadványok is.

A céges prospektusok, hajtogatott szóróanyagok meghatározó eszközei a vállalkozás marketingjének, ráadásul igen hasznosak is. Mivel egy prospektus kis helyen is elfér, többé nincs kifogás arra, hogy miért nem tudja odaadni az érdeklődők kezébe.

Egy kis prospektus határozó

A kis terjedelmű, kis példányszámú alkalmi, vagy egyedi nyomtatványokat a nyomdaiparban akcidens nyomtatványoknak nevezzük. A meghívók, plakátok, névjegykártyák, levélpapírok, borítékok, képeslapok mellett a prospektusok is ide tartoznak. A prospektus a legjellemzőbben egy hajtogatott kiadvány, ezért persze sokkal reprezentatívabb, mint egy egy lapos szórólap.

A prospektus alapvető küldetése: mutassa be közérthetően a céget, vagy a terméket.

A jó prospektus tájékoztat, bemutatja a cég adott tevékenységi köréhez, termékcsoportjához tartozó különleges akciókat, az adott szolgáltatást, lehetőségeket. A prospektus tehát egy megbízható munkatárs, amely felhívja a figyelmet a vállalkozására, és megkönnyíti az elérhetőségét.

Nyomdatipp:

a prospektusokat szétszórhatja rendezvényeken, kiállításokon, expókon, partner cégeknél, de a már önnél járt ügyfelek, vendégek is eltehetik, és továbbadhatják rokonaiknak, ismerőseiknek.

Fontos, hogy a prospektus minőségi kiadvány legyen

A jó minőségű, igényes hattogatott szórólap, prospektus emeli a cég presztízsét, még a versenytársak fölé is emelheti.

Mivel a konkurencia általában nagy, és sokan már feltették a mércét, nem szúrhatja ki az érdeklődők szemét holmi sebtiben összetákolt prospektussal. A minőséget mindig jó tehát szem előtt tartani.

Nyomdainfó:

Ami a hajtást illeti, lehet őket félbe, vagy háromba hajtani, elterjedt a z- göngyölt, és az oltárhajtás is. Mivel ezeket már nem emberi, hanem automatizált gép végzi, a rendelések hamar elkészülnek.

Az egyediség adja el a termékét

A prospektus kialakítása során alkalmazott kreatív megoldások felkeltik az olvasók figyelmét, és segítik a téma befogadását. Nem utolsó sorban ahhoz is hozzájárulnak, hogy az emberek meg tudják különböztetni a terméket, szolgáltatást a konkurenciától.

Nyomdatipp:

Ha a prospektusában szereplő termékek, szolgáltatások nem egy nagyon rövid időszakra szólnak, érdemes a borítóra fedőlakkot, UV-formalakkot tetetni. Ez az eljárás egyrészt széppé, másrészt egyedivé teszik a terméket. Harmadrészt pedig az emberek sokkal szívesebben lapozgatják, és későbbre is elteszik azt.

Apróságok, amik egy prospektus esetében sokat számítanak:

  •  alkalmazkodjon a céges arculathoz
  • se képekkel, se szöveggel ne zsúfolja túl
  • a tartalom legyen átlátható, érthető, csak a központi üzenetet tartalmazza
  • a színek, szimbólumok, betűkészletek legyenek a helyükön
  • a logó után szerepeljen a webcím, hiszen sokszor van szükség bővebb tájékoztatásra
  • legyen igényes az anyaga és trendi a grafikája
  • a stílusa legyen egységes
  • ne feledje a call-to-action-öket, hiszen a vásárlásra buzdítás fontos
  • 2-3 betűtípusnál, méretnél és színnél ne tartalmazzon többet

Nyomdatipp:

ha szeretné, hogy prospektusa méltó helyet kapjon, tegye azt display állványra, vagy prospektustartóra, így biztosan feltűnő lesz, meg tudja szólítani az érdeklődőket, és támogatja az értékesítést.

A prospektus szuper szolgálatot tesz, ha tárgyalás végén át tudja adni az ügyféljelöltnek. Így ő még át tudja nézni otthon, és odaadhatja akár a felettesének is. Könnyed eligazodást biztosít, és még egy jó pont is, ha partnerszerzésről van szó.

Ha megjegyezhetővé szeretné tenni a vállalkozását meglévő és leendő partnerei számára, akkor elkészítését bízza profikra!

Használja arra a prospektusokat, hogy pozitív első benyomást szerezzen. Mivel többnyire az eladás helyszínén szórja őket szét, hatalmas segítségnek bizonyulnak.

A prospektusok elkészítése komplex tudást igénylő munka. Az ofszetnyomda.hu az Ön partnere a prospektusok elkészítésében, akár kis példányszám esetében is. Kérje ajánlatunkat, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot!

Köszönjük a gyors, pontos munkát! Kiváló a minőség, reméljük, a továbbiakban is együtt tudunk működni. Köszönettel: Kővágó Sándor Simultán Kft.

Köszönöm hozzáállásukat és precíz, kreatív munkájukat. Zenei CD-ink borítója és szórólap készült eddig a nyomdában, tökéletes minőségben részükről, tökéletes megelégedettséggel részünkről. Barát István

További olvasnivalók

Munkáink

Biztos vagyok abban, hogy az Ön kiadványát is úgy tudjuk legyártani, hogy a végeredménnyel Ön is és mi is elégedettek

Tovább olvasom »

Nyomdai ajánlatkérés a legegyszerűbben, leggyorsabban.

Kényelmesen és gyorsan.

Csak a legszükségesebb paraméterek bekérésével.

Ezek is érdekelhetik:

27% vagy 5%?

ISBN számmal 5% ÁFA van a könyvön? NEM!!! Sokan tévesen hiszik, hogy az ISBN és az ÁFA összetartoznak. 27% helyett 5%-ot fizetni a nyomdának –

Elolvasom »