A print Ön szerint is halott? Elmondjuk, miért téved

Tagadhatatlan, hogy online világban élünk. Az internetről rendelünk ételt, és itt foglaljuk le az utazásainkat. A közösségi média platformokon pedig nemcsak kommunikálhatunk, hanem egy jól összerakott hirdetéssel el is adhatunk. Bár mindebből úgy tűnik, hogy a print vonal haldoklik, ez nem igaz. Hiszen emberi tulajdonság, hogy közelebb érezzük magunkhoz azokat a dolgokat, amiket a kezünkbe tudunk venni.

Nézzük, milyen print nyomtatványokkal találkozhatunk!

A nyomtatott reklámanyagok említésekor sok ember lelki szemei előtt plakátok, szórólapok vagy újságok jelennek meg.

Nézzük, mik tartoznak még a print kategóriába:

  • folyóirat,
  • éves jelentés,
  • programfüzet,
  • menetrend,
  • hirdetés,
  • cégismertető,
  • prospektus,
  • céges eseményre meghívók,
  • leporelló,
  • brosúra,
  • prospektus,
  • katalógus,
  • naptár,

Mivel ad többet a print?

A print nyomtatványok előfordulási helyei

A print nyomtatványok egyik előnye, hogy nagyon mobilisek: kitehetjük őket egy asztalra, padra, de dobhatjuk postaládába is. Vihetjük őket tréningekre, osztogathatjuk az utcán, de konferenciákon is megjelenhetünk velük.

Főleg a plakátok, szórólapok esetében mondható el, hogy általuk nem feltétlenül csak a célpiachoz jut el az üzenetünk, de az biztos, hogy eleve nagyobb esély van rá, hogy egymásra talál a brand és a potenciális ügyfél, mintha csak az online világban lennénk jelen. A jó minőségű print anyagok tehát egyértelműen támogatják a brandépítést.

Jobban hathatunk az érzékszervekre

Arra is érdemes kitérnünk, hogy vannak olyan érzékszerveink, amelyekre az online megjelenés során nem tudunk hatni, offline viszont igen. Elég, ha az illatosított oldalakra gondolunk, vagy azokra a lehetőségekre, amelyekkel a tapintást is bevonhatjuk. Ezért van olyan nagy sikere a női magazinokban, például az Avon magazinban elrejtett illatos, csuklóval dörzsölhető oldalaknak.

Korábban reklámoztak például egy borotvát egy képpel, amin egy baba volt az apukájával. Majd feltették a kérdést, mit szeretnénk, mit érezzen a pici, amikor az arcunkhoz ér. Ehhez tesztcsíkokat mellékeltek: az egyiken egy durva dörzspapír jelképezte a borostát, a másikon pedig egy puha anyag szemléltette a sima arcbőrt. Ötletes, ugye? Ezt interneten lehetetlen lett volna megoldani.

A print nyomtatvány a cégünkről nyújt képet

A nagy értékű termékeket értékesítő piacokon szinte kötelező a nyomtatott anyag megléte. Hiszen a lapozható, jó minőségű kiadványok igényes megjelenésükkel pozicionálják magukat az ügyfelek szemében: a presztízs mellett megbízhatóságot sugallnak.

Ha a katalógusunk, magazinunk tervezésekor a képekre és a szövegre egyaránt figyelünk, akkor nemcsak a márkánkat építhetjük, hanem értékesíthetünk is. Akik rendszeresen járnak szakmai konferenciákra, kiállításokra, azoknak melegen ajánlott a tevékenységükről print anyagot készíteni.

Egy-egy ilyen eseményen ugyanis nagyon sok emberrel, céggel találkozunk, akiket könnyen elveszíthetünk– szerencsére ezt elkerülhetjük, ha előre gondolkodunk.

Tipp: az érdeklődők csak akkor kaphatnak a céges magazinból, ha egy brosúrán megadják számunkra az e-mail-címüket. Szerintünk nagyon jó csere. A másik ilyen, hogy céges névjegyet csak sajátért cserébe adunk.

A jól összeállított anyaggal gyakorlatilag belemászhatunk a potenciális ügyfeleink fejébe, és amikor egy ráérős pillanatukban a kezükbe kerül a kiadvány, a hirtelen felmerülő kérdéseiket is megválaszolhatjuk.

Nyújtson minőséget a célpiacának

Vannak olyan célpiacok ( például a nagyon magas kategóriájú termékek piaca), ahol a vastag, igényes, lakkozott, prémium kiadványokkal lehet a legjobban célt érni.

Egy minőségi kiadvánnyal sokkal inkább célt érhetünk egy tárgyaláson.

Tipp: a céges kiadványát tegye ki az ügyfélváróba is, és ajándékozza meg vele az ismerőseit, hadd vigyék tovább a jó hírét.

A print kiadványok a marketing éllovasai

A print kiadványok az offline marketing szerves részét képezik, ezért amikor print magazinban hirdet, akkor egy új célközönséget érhet el.

Merjen dobbantani

Egykor mindannyiunk postaládája tele volt szórólappal, reklámkiadvánnyal, és kéretlen magazinnal. Manapság azonban ez már ritkaságszámba megy. Használja ezt ki! Ugyan úgy tűnhet, hogy mindenki az okostelefonján informálódik, és ha keres egy terméket, vagy szolgáltatást, a netet bújja, de ez csak azért van így, mert már kicsit letisztult a piac: nem fulladunk meg a print anyagok tengerében.

Ma, ha egy termékkatalógust, vagy céges magazint adunk valaki kezébe, szinte meglepődik. Váratlanul éri, mert ritkán találkozik vele. Szívesen veszi kézbe, vagy teszi el a táskájába, mert annyira üdítő jelenség a sok képernyős felület mellett.

Kíváncsi, hogy az Ön kiadványát mikorra és mennyiért készítenénk el? Kérje árajánlatunkat, igyekszünk mielőbb válaszolni!

Pontosság, rugalmasság, nagyon jó árak, szép munka. Wagner István

Korrektek, segítőkészek, előzékenyek. Munkájuk kiváló minőségű, elősegítik munkát. Én nem keresgélek tovább nyomdai szolgáltatót. Gyuris Anna

További olvasnivalók

Szabványos méretek

A nyomdai gyakorlatban a legtöbbször kétféle papírral találkozhatunk, attól függően, hogy milyen nyomógépen, milyen technológiával dolgozzuk fel: íves, és tekercses formában.

A legjellemzőbb szabványos papírméretek az A és B fősorozatba tartoznak.

Tovább olvasom »

Íves ofszetnyomás

A nyomdaipar egyik legelterjedtebb technikája. Jelentése: átmásolás, áthelyezés. A nyomat a nyomólemezről egy gumikendőre, arról a papírra vagy más nyomathordozóra

Tovább olvasom »

Nyomdai ajánlatkérés a legegyszerűbben, leggyorsabban.

Kényelmesen és gyorsan.

Csak a legszükségesebb paraméterek bekérésével.

Ezek is érdekelhetik:

SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Várjon egy percet!
Megtalálta amit keresett?
Kérem mondja el nekünk a lenti rövid kérdőíven!
Sikerült választani?
Megrendelés lent
ÖNNEK MÁR VAN KEDVEZMÉNYE?
A nyilvántartásunk szerint az Ön előző rendelése alapján kedvezményt kaphat akár ebből a kiadványból is.
A részleteket az ofszetnyomda.hu/legyen-a-torzsvasarlonk/ oldalon tudja elolvasni.
Végig nézte az ajánlatot?
Látta a kedvezményt?
Akár 30% is lehet egyes rendeléseknél.*
*A kedvezmény a következő rendelésből kerül jóváírásra, ami az új rendelés 30%-a is lehet.
Árajánlatot szeretne kérni?
Ha nyomdai árajánlatot szeretne kérni egyszerű, gyors és könnyen használható felületen, akkor próbálja ki az ajánlatkérő chatrobotunkat, amivel pár perc alatt elkészítheti az ajánlatkérését!
Ez a vonat elment...
Ez az ajánlat legalább 2 hónapos. Frissíteni szükséges!
Rendelést csak az ajánlat frissítése után tud leadni.
A frissítés nem feltétlenül jelent új árakat, csak az ajánlat felülvizsgálatát a piaci változások függvényében.
...vagy mégse...?
Árajánlatot szeretne kérni?
Ha nyomdai árajánlatot szeretne kérni egyszerű, gyors és felhasználóbarát felületen, akkor próbálja ki az ajánlatkérő űrlapunkat, amit pár perc alatt ki tud tölteni!