A naptárakból rengeteget profitálhat

A naptár a legütősebb reklámanyaga lehet, hiszen a márkája egész évben az ügyfelek szeme előtt lesz a falon, az asztalukon, vagy akár a pénztárcájukban. Ha megfelelően készítteti el, akkor a tulajdonosaik nagy becsben tartják majd őket.

Minek nekem céges naptár?

Ez jogos kérdés, hiszen az összes papírboltban lehet már kapni szebbnél-szebb, és különlegesebbnél különlegesebb naptárakat. Ez mind igaz, de ezeknek nincsen egy további céljuk, és küldetésük, csak az, hogy az emberek tudják követni az egymás után következő napokat, névnapokat, és esetleg pár sornyi emlékeztetőt beléjük lehessen firkantani.

Az ön naptárának nemes küldetése van, hiszen reklámkiadványként is funkcionál.

A termékei, szolgáltatásai iránt érdeklődők egy ajándék naptár esetén sokkal jobban fogják értékelni a figyelmességét, mintsem azt gondolná.

Aztán gondoljon csak bele: az év 365 napján az ügyfelei, leendő vásárlói szeme előtt lenni igencsak megtiszteltetés. Ha esetleg őket nem is érdekli a naptár, akkor is el fogják fogadni, és továbbajándékozzák majd a szeretteiknek. A naptárak legalább olyan megbecsülést élveznek, mint a könyvek, nem szeretik őket kidobni az emberek.

Mivel nem egy egyszer használatos tárgy, rendkívül eredményes.

Ha a vállalkozásának komoly rajongótábora van, az asztali és a fali naptárat akár árusíthatja is számukra az üzletében, webáruházában. Ám ha egy feltörekvő cég élén áll, akkor a naptárakat az ügyfeleinek, érdeklődőinek is ajándékozhatja, hogy vigye a jó hírét. Hogyan és hol? Például az irodában tárgyalás után, egy konferencián, vagy akár egy tréningen a nap elején vagy végén.

Fontos a jó időzítés

Mivel a naptárakat mindenki szereti január 1-ével kezdeni, a beírós, és a falra akaszthatós fajtát már érdemes ősz elején, de legkésőbb december végén forgalomba hozni. Persze a január még számításba jöhet, hiszen sokan vannak olyanok, akik elkésnek a naptárvásárlással.

A naptár komplex reklámhordozó, és mint ilyen, átgondolt kidolgozást igényel.

Fontos: ha télen, netalán karácsony tájékán jut az eszébe nyomdát keresni, akkor ne sértődjön meg, ha kapacitáshiány miatt már nem vállalják el a munkát.

Tippek a valóban igényes naptárért:

  • tájékoztassa benne a nagyérdeműt előre az aktuális akciókról (ehhez azonban jó előre el kell készítenie a marketingtervet, és aztán illik teljesíteni, mert számonkérhető). Tipp: karikázza be, színezze be az akció időpontjait.
  •  a jó grafikuson múlik, hogy valóban szép, és designos legyen a kiadvány, nem érdemes rajta spórolni
  • ne csak egy logó megjelenítésében gondolkodjon, töltse meg tartalommal a naptárát (termékképek, idézetek, kapcsolati adatok, akciók, stb.)
  • keressen egy jó célt. Ez lehet mondjuk az új termékek bevezetése, vagy a régiek bemutatása
  • népszerűsítse az eseményeit, a kedvezményeket. Lehet benne csoportkép a céges csapatról, az még belefér, de ügyeljen arra, hogy a naptár az ügyfelét szólítsa meg, számára nyújtson értéket.

Üssön hármat egy csapásra

A legjobb, ha máris mindjárt mind a három fajta elkészítését kiadja a nyomdának:

  • a falinaptárét,
  • a zsebnaptárét,
  • valamint az asztali változatát is.

Miért szükséges ez? Azért, hogy a célcsoportja szabadon választhasson az egyes típusok között, és biztosan találkozzon a termékeivel, és a szolgáltatásaival.

Az asztali naptárban sok lehetőség van, hiszen kiválóan alkalmas a rövid jegyzetelésre. Emiatt mindig elérhető közelségben van az íróasztalon, és az ügyfelei biztosan nem veszítik szem elől a cégét.

A falinaptár spirálozott, és irkatűzött változatban készíttethető. Ezek nem kifejezetten alkalmasak a jegyzetelésre, de mivel naponta többször találkozik vele az ember, érdemes különleges papírra nyomtatni, és igényes, esztétikus képekkel, grafikákkal feldobni.

Ha még nem mer nagyban gondolkodni, egy kártyanaptárt akkor is érdemes megterveztetni, hiszen praktikus, és a megajándékozottak mindig magukkal hordhatják. Információt is el lehet rajta helyezni, csak okosan kell bánni a kimért hellyel.

Kedvet kapott a naptárkészítéshez?

Akkor épp itt az ideje belevágni. Kérje ajánlatunkat!

Exkluzívabb, és költséghatékonyabb megoldásaink is vannak, kérje tanácsunkat, hogy önnek melyik az legalkalmasabb!

T. Huszár Úr! Maximálisan elégedett voltam a szolgáltatásokkal, a minőségi kivitelezési munkával. Egy lépést sem kellett tennem és rövid időn belül a pontosan leegyeztetett, megálmodott munka már nálam is volt. Az árakat kedvezőnek találom és remélem tarthatók is lesznek. Szóval köszönet érte. Én idén is Önöket választom! Üdvözlettel: dr. Szabady Norbert

Pontos precíz munka, nagyon jó áron. A legtöbb nyomdánál ez lehetetlennek tűnik, de nekik sikerült. Csak ajánlani tudom. Százért100 Üzletlánc

További olvasnivalók

Íves ofszetnyomás

A nyomdaipar egyik legelterjedtebb technikája. Jelentése: átmásolás, áthelyezés. A nyomat a nyomólemezről egy gumikendőre, arról a papírra vagy más nyomathordozóra

Tovább olvasom »

Nyomdai ajánlatkérés a legegyszerűbben, leggyorsabban.

Kényelmesen és gyorsan.

Csak a legszükségesebb paraméterek bekérésével.

Ezek is érdekelhetik: