3 reklámhordozó a javából

Vannak reklámhordozók, amelyek bearanyozzák a cége sikerét. Ilyen a képeslap, a könyvjelző, és a csoki is. Tanulja meg hát jól, és jókor bevetni őket, hiszen mivel az ügyfelek kedvencei, rendkívül hatásosak is.

Nézzük őket szép sorban!

1. Könyvjelző

A könyvjelző egy szuper reklámajándék, már csak azért is, mert a mai digitális világban jól esik kézbe fogni, és megjegyezni vele azt az aktuális oldalszámot, ahol éppen tartunk az olvasásban. Sőt, sokan a határidőnaplójukba is ezt teszik, mert sokkal könnyebb így kinyitni azt, mint a hagyományos szalagos megoldásút, amit sokszor keresgetni kell.

A könyvjelző határtalan lehetőségeket nyújt. Viszont ha azt szeretné, hogy ne dobják ki az ügyfelek, legyen olyan, amit akár minden nap élmény kézbe venni.

Ami szerepelhet rajta: újdonság bemutatása, kapcsolati adatok, a cég szlogenje, jelentős, hosszú távú akciók hirdetése.

Bátran rugaszkodjon el a megszokottól, tehát ha például kávéfőzőket árul, lehet a könyvjelző is ilyen alakú. Így sokkal nagyobb az esélye, hogy megtartják.

2. Csokoládé

Az ingyen csoki majdnem mindenkit elvarázsol. A bankok már rájöttek erre, és a prémium ügyfeleknek mindig ki van téve egy kis édesség. Még az sem gond, ha ők épp nem is kívánják, mert nagy az esélye, hogy egy családtagjuk számára elteszik.

A csokoládé kívánalmai a következők: legyen egy kis falatka csak, egy-két kockányi nagyságú, hogy akár zsebben is könnyen el lehessen vinni.

A csoki minőségén persze ne spóroljon. A vendégei, ügyfelei csak a legjobbat érdemlik. Csak így lesz édes élmény számukra az önnél való időzés, ügyintézés. Használja ki okosan a felületet, és a papíron mindenképp legyen rajta a cég logója, szlogenje, és egy kis reklám is, ha belefér.

3. Képeslap

Ha szeretné, hogy a cége beépüljön a köztudatba, terveztessen, és nyomtasson saját képeslapot. Arra figyeljen, hogy legyen egy plusz mondanivalója, hiszen így sokkal inkább megtartják az emberek. Ha pedig nyereményjátékot hirdet rajta, akkor egy szuper eszköz lehet abban, hogy még többen lájkolják a közösségi oldalait, és iratkozzanak fel a hírlevelére.

Szerintünk ezek a legjobb apropók a képeslapküldéshez:

  • szülinap, névnap
  • együttműködés, partnerség megköszönése
    Amikor egy ügyfélnek lapot küld, akkor azzal kifejezi a megbecsülését, és ő is értékesnek érzi magát.
  • „esztendős” ünnep, karácsony, új év
    Az alkalom ugyan adott, de emellett a tartalom lényege ne csak egy sima köszönés legyen, fejezze ki a cég megbízhatóságát is.

Ami biztos: mindenki szeret képeslapot kapni. Lovagolja meg ezt a trendet, és azt, hogy manapság már nincs tömeges képeslapküldés. Ennek köszönhetően a képeslapja biztosan kitűnik majd a szórólapok, és reklámújságok közül.

Egy tipp: indítson nyereményjátékot képeslap segítségével. Annak pedig, aki feltölti a képeslappal készült szelfijét a közösségi oldalára, és ellátja a cége hashtag-jével, annak például nyújthat százalékos kedvezményt a termékeiből, és sorsolhat közöttük főnyereményt. Ezzel pedig a gamifikáció, azaz a játékosítás oltárán is áldoz, ami bizony nem utolsó szempont.

A tervezést bízza egy tehetséges grafikusra, a nyomtatást pedig egy megbízható nyomdára. Tervezés során vegye figyelembe, hogy minél kreatívabb a képeslap, annál inkább megjegyzik. Játsszon bátran a lap formájával, és a felhasznált papír anyagával is.

Ám bármelyik reklámhordozóról is legyen szó, az alkotó folyamat során bátran kísérletezzen, és az elkészülési időbe számolja bele a változtatásokat is. A lényeg, hogy a végeredmény olyan legyen, hogy semmi kivetnivalót ne találjon benne.

Itt osztogathatja őket:

  • kiállításokon,
  • tréningeken,
  • tárgyalás végeztével,
  • kassza mellett is lehet kitéve.

Ne feledje: az ajándéknak mindenki örül, és ha nem csak kellemes meglepetés, hanem hasznos is, akkor sokkal nagyobb eséllyel tartják meg.

Az utolsó szó jogán: a design illjen a cég arculatába, hiszen a(z) (leendő) ügyfelek csak így tudják fejben összekapcsolni a céget a reklámhordozóval.

Céges képeslapra, könyvjelzőre, vagy csokipapírra volna szüksége? Nyomtatásra itt kérhet tőlünk árajánlatot.

Lájkolja az Ofszetnyomda Facebook oldalát, és értesüljön azonnal a legfrissebb híreinkről, akcióinkról!

Köszönjük szépen a gyorsaságot és a szép kivitelezést. Sárvári Georgina

Az Ofszetnyomda.hu segítségével azok is tökéletesen kiigazodnak a nyomdai munkálatok útvesztőjében, akik nem kifejezetten járatosak benne. A nyomda kiemelkedő minőségben, gyorsan és nagyon jó áron dolgozik. (Ez úgy hangzik, mint egy olcsó reklámszöveg, aminek a fele sem igaz. Ha nem tapasztaltam volna, csak legyintenék. De a helyzet az, hogy tényleg jók!) Ügyfélbarát honlapjukon pontosan és gyorsan leadható a megrendelés, melyet automatikus rendszerük megnyugtatóan azonnal vissza is igazol. (Korábban akadt olyan nyomda, amelyik egyáltalán nem igazolta vissza árajánlat-kérésemet, sőt napokkal később sem küldött ajánlatot. Volt, aki szabadsága miatt volt elérhetetlen hetekig. Jut eszembe, az Ofszetnyomda.hu egyik munkatársa még szabadsága alatt is visszahívott, ami persze nem elvárás.) A nyomdában dolgozó kollégák nagyon segítőkészek, akár kis, akár nagy tételt rendeltem eddig, úgy éreztem: én adtam le az év rendelését :). Az is tetszik, hogy megkérdezik, mit gondolok róluk. Szerintem sejtik, de most legalább le is írtam. Nem kérdés, hogy a jövőben is Őket választom! Révay Laki Piroska

További olvasnivalók

Nyomdai ajánlatkérés a legegyszerűbben, leggyorsabban.

Kényelmesen és gyorsan.

Csak a legszükségesebb paraméterek bekérésével.

Ezek is érdekelhetik:

27% vagy 5%?

ISBN számmal 5% ÁFA van a könyvön? NEM!!! Sokan tévesen hiszik, hogy az ISBN és az ÁFA összetartoznak. 27% helyett 5%-ot fizetni a nyomdának –

Elolvasom »

Gyorsrendelés

…mert az idő pénz! Ezen az oldalon lehetősége van megrendelni a leggyakoribb, legegyszerűbb nyomdai kiadványokat. Olyan paraméterű kiadványok kerülnek ide, amelyekből a legtöbb rendelés érkezik.

Elolvasom »