Szórólapok, a leggazdaságosabb nyomtatott reklámanyagok

A szórólap az ügyfeleink által közkedvelt és megfizethető reklámeszköz. Költséghatékony megoldás, ha a lap mindkét oldalára kér nyomtatást, mert csak minimális többletköltsége lesz, és a dupla felületen dupla annyi mondanivalót tud közölni az olvasóval. Két oldalasnál nagyobb terjedelemnél hajtott kivitelben készítjük. Ha nagy terjedelmű szöveges tartalmat szeretne megjeleníteni, akkor gondolkodjon hajtott kivitelben!

Szórólapot szinte bármilyen méretben rendelhet és többféle papír közül választhat. A papír grammsúlyának emelésével tartósabb, “komolyabb” szórólapot kap. 170g-os műnyomó papír felett már fóliázással vagy egyéb felületkezeléssel tud tartós és prémium szórólapot készíttetni.

Az emberek rengeteg szórólapot kapnak. 

Ön is. 

Mit tesz Ön, amikor kap egy újabbat? Nagy valószínűséggel olvasatlanul dobja a kukába.

Mit tesz, ha a kupacban van egy olyan, ami a méretével, papírtipusával, kinézetével “kilóg” a többi közül? Pár másodperc figyelemmel többet ad neki Ön is, mint amennyit a többi összesen kap. Ez már elég arra, hogy a szórólap üzenetét megismerje, és akár tovább is olvassa azt. Így a szórólap eléri a célját. Készítsen Ön is olyan szórólapot, ami eltér a megszokott formátumoktól! Ez valamennyivel többe kerül, mint a “kupacszórólapok”, de Ön is tudja, hogy a legdrágább az, ami olvasatlanul landol a kukában. 

A “tökéletes szórólapról” egyik ügyfelünk, a marketingszoveg.com írt egy jó cikket. OLVASSA EL ITT!

A honlapon a Referenciáink között a korábban gyártott szórólapjaink közül is talál ízelítőt.

A prospektus mágnesként vonzza önhöz a vevőket

Szeretné, ha a prospektusát szívesen lapoznák az emberek, és nem dobnák egy másodpercnyi kitüntetett figyelem után a kukába? Akkor a tervezésénél törekedjen az alábbiakra, és nyert ügye lesz. Ugyan a digitális kiadványok korszakát éljük, de egy cég sikeréhez sokat hozzátesznek a nyomtatott kiadványok is. A céges prospektusok, hajtogatott szóróanyagok meghatározó eszközei a vállalkozás marketingjének, ráadásul

Tovább olvasom >>>

A jó plakát több, mint egyszerű reklámhordozó

Sokan úgy vélik, a plakát kommunikációs eszközként betöltött szerepe az elmúlt évtizedben egyre inkább háttérbe szorult, és mára gyakorlatilag egy súlytalan, élét vesztett műfajjá degradálódott. Ez azonban meglehetősen erős, és alaptalan kijelentés. Annak ellenére, hogy az elmúlt évek során az utca szerepe némileg visszaszorult a marketing terén, továbbra is elképzelhetetlen, hogy ne találkoznánk nap, mint

Tovább olvasom >>>

Nyomdai ajánlatkérés a legegyszerűbben, leggyorsabban.

Kényelmesen és gyorsan.

Csak a legszükségesebb paraméterek bekérésével.